sunnuntai 7. elokuuta 2011

Koti remontissa

Meillä on jo tovin aikaa ollut asunnon kellarikerros remontissa. Nyt remontti on periaatteessa enää pintoja vaille valmis. Remontin yhteydessä kellariin valmistuu minulle (kauan odottamani!) askartelu-/työhuone. :=) Tästä huoneesta olen päättänyt tehdä vintage -tyylisen: Beiget maitokahvin sävyiset tapetit, valkovahattu puulankkulattia ja valkoinen paneelikatto. Siihen ripauksena vielä vanhan ajan huonekalut ja uusvanhat sisustustekstiilit.

Lankkulattia ennen vahausta

Eilen sain vihdoinkin tehtyä lankkulattialle ensimmäisen käsittelyn,
joka onnistui kätevästi valkoisella Osmocolorin Peittävällä Puuvahalla.


Tässä huoneen tuleva värimaailma: Alimmaisena päätyseinälle tuleva "antik-look" laminaatti,
tapetiksi on jo laitettu yksi noista kolmesta ja tuo vaalea "lankku" on yksi seinälle tulevista
vintage-henkisistä hyllylevyistä.


Kangaskaupat, sisustuskaupat ja postimyyntikuvastot ovat pullollaan toinen toistaan ihanampia vintage -henkisiä sisustustekstiilejä. Olen selaillut postimyyntikuvastoja ja katsellut mitä tekstiilejä uuteen tulevaan työhuoneeseeni tulisi. Niitä kun selailee, niin melkein on valinnanvaikeus mitä ottaisi ja mitkä jättäisi pois! :=) Tässä muutamia poimintoja tekstiileistä, joita olen miettinyt:

Nämä ihanuudet löytyvät H&M:n kuvastosta.
Kahvallinen kangaskori kanvaasia ja pikkupussukka ja tyynyliina pellavaa.
Nämä tyynyliinat ovat Elloksen mallistosta.
Itse pidän ehkä enemmän tuosta vasemman puoleisesta... :=)

Nämä rengasverhot olen jo ostanut, ne ovat Jotexilta.
Luonnossa näyttävät huomattavasti paremmilta kuin tässä kuvassa.
Myös tämän laskosverhon olen jo tilannut, se on myös Jotexilta.
Olen kahden vaiheilla näiden verhojen kanssa,mutta tod.näk. tämäverho tulee
työhuoneeseen ja nuo rengasverhot makuuhuoneeseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti